Gå til innhold

Trening på Skui med instruksjon 12.309

mars 13, 2009

Så var det tid for instruksjon igjen.

Det er så inspirerende å få hjelp og tips når det gjelder føring.  Og i dag hadde Jenni satt opp en bane som jeg kunne krysse bak.  Og tenk vi fikk det til.  Jeg klarte å trene på det jeg trenger å trene på.  Izzy klarte også og gå inn i røret når jeg sendte henne fra meg!   Veldig fornøyd med det.  Jeg må trene mer på selvstendig slalom, sånn at jeg kan ha lenger sideveis avstand og at jeg på sikt også kan løpe fra henne i slalomen.  Når jeg løp fra henne så gikk hun ut av slalomen.

Skulle gjerne hatt to økter på banen, men det ble det ikke tid til.  Dette blir enklere når vi kommer ut.  Du verden så lei jeg er av ridehaller………………………..

3 kommentarer leave one →
  1. mars 13, 2009 9:37 pm

    Kan vi få våren hit nå?

  2. mars 15, 2009 9:18 am

    Så bra at du har fått til å krysse bak! Det har du jo jobbet med, et delmål nådd 😀 Våren kommer snart, har bestilt den.

  3. Elin, Trixie og Thera permalink
    mars 15, 2009 3:41 pm

    Så flink dere var, veldig bra Gro. Våren kommer snart vettu, da blir det mye trening ute, ååååå så jeg gleder meg.

Legg igjen en kommentar