Gå til innhold

Onsdag

mai 25, 2006

I natt har det blåst noe helt forferdelig

Ble vekket av Tilly kl. 03.00 hun var urolig og ville opp, valpene var våkne.  De var sikkert blitt urolig av at markisen blåste og ting på verandaen falt ned.  Vi dro opp markisen og og gikk og la oss igjen, men kl. 05.00 var det bare og stå opp.  Må innrømme at jeg var rimelig trøtt!!! 

Men vi er ikke trøtte, vi er klare for å drepe noen doruller og sko før frokost!

Vi er ikke bestevenner hele tiden…………..

Og nå er det på tide med litt kos med mamma!

Alle vil gjerne opp i denne hundesenga nå, de hopper og klatrer for å klare det, men det er bare noen få osm kommer opp.

Kommer du ikke opp du da?   Triste greier…………

Her ligger jeg rett ut………………..

Det er alltid koselig å leke med og bite litt på Siri.

Her kan dere se en video av Siri og valpene:

http://www.youtube.com/watch?v=P5Rnn_PHU6Q

3 kommentarer leave one →
  1. mai 25, 2006 7:35 pm

    Herlig 😉 Jeg er imponert over at noen av dem klarer å komme seg opp i hundesengen

  2. mai 25, 2006 7:47 pm

    Bite litt??? Jeg tror ikke jeg ville kalle det å bare bite litt 🙂 Herlige bilder fra hundesengen!

  3. mai 27, 2006 9:14 pm

    Dom blir ju bara søtare och søtare! 🙂

Legg igjen en kommentar